0

In between

Pernahkah kau membayangkan sedang berjalan di sehelai benang dan merasa akan terjatuh… Kemana kau akan roboh? Ke kanan atau ke kiri?

Aku pernah membayangkannya, tapi tak sedetail ke arah mana aku akan jatuh. Aku suka jatuh ke kanan, namun kiri selalu menginginkanku untuk jatuh. Dimana seharusnya aku berada?

Apakah aku akan tetap berdiri di atas sehelai benang tipis? Atau aku akan menjatuhkan diriku sama seperti aku menentukan pilihanku sendiri? God knows.

Advertisements
0

Let It Be

When we get so upset and angry with something which doesn’t goes as well as we’d wanted to, just calm down, chill up guys. There’ll be a better way for us. Trust me. I believe in some phrases.

“We can’t always get what we want”

“After a hurricane comes a rainbow”

“Just calm down, and chill up”

“Everything will be alright”

So, we can just calm down, take an inhale and exhale, think again, and take it easy. And maybe we can turn the music on. It can helps us.

Don’t make it bad, take a sad song and make it better

Remember to let it into your heart, then you can start to make it better

And anytime you feel the pain, refrain

Don’t carry the world upon your shoulders

Na na na na na na

 

0

Have you ever feel…

Have you ever feel something which you can’t deny and even hide it? Yeah, it’s like something awful happens inside of your heart. And this ‘something awful’ happens because there’s a special thing which you haven’t feel it yet before.

Have you ever feel like there are a thousand butterflies fly beautifully inside of your tummy? Bringing a bunch of happiness and marvelously kiss your tummy as well as your mom does. It feels so awful, isn’t it?

Have you ever feel like your legs are too light to walking so you’ve two wings behind your back and you can fly away and singing na na na na na around the park? Singing as beautiful as Mariah Carey does and don’t even care if your voice isn’t stunning anymore.

Have you ever feel like you can swimming along seventh oceans at once? Tickling some kinds of fishes and laugh with them. Though you know they are dangerous and unbreakable creatures all around the world.

Have you ever feel like you’re in a quite huge mansion and you wear a dress as a precious princess? You have a great parents who people called them Majesty and you have a thousand bunches of people who will protect you and obey in every words you say.

Have you ever feel those feelings?

I don’t know if I’m too young or not to get those but, people usually called those feelings as, y’know, L O V E.

Quote
0

“And, in the end, the love you take is equal with the love you make” –Paul McCartney

Siapa sih yang ga tau kutipan itu? Kutipan yang berhasil merubah pemikiran orang-orang abad 20-an.

Makasih Papa Paul!

0

Bahagia itu Sederhana

Ya. Hari ini aku lagi seneeeeeeeeeeeeeeeeeng banget. Kalian tau karena apa? Yaaa. Karena MOS nya sudah selesaaaaaaaaaaaii.

Gimana ga bahagia, 3 hari full banyak tugas yang dikasih. Sebenernya tugasnya ga susah susah amat *jujur lho ini* tapi ya karena banyak itu aja yang bikin tugas jadi sering numpuk. Dan udah gitu kakak-kakak kelasnya galak *jujur lagi ini*. Namanya juga MOS. Tapi ya mau gimana lagi yah, namanya juga hidup. Kayak roller coaster. Ada naik ada turun.

Oh ya, satu lagi. Ada kakak seniornya yang em… K E C E… Hahahaha. Tapi emang bener kok *jujur lagi lho ini*. Mirip itu lho, yang main di ATM Errak Error yang jadi Sua nya. Tapi cuman dari hidung ke bawah. Selebihnya kayaknya kagak.

Namanya mas………. S—–

Hahahaha

Udah dulu yah. Bye.